BURUTAZIOAK

Sunday, July 06, 2008

Igande korapilatsua


Gaur atsegin ez ditudan igande korapilatsu horietakoa da. Sentimenduak pilatzen zaizkit eta agur moduan sentitzen dut. Bihar Oihan aitarenera doa, eta gelditzen naiz arraro. JAKINA ez diot ezer erakusten baina izkutaka ibiltzeak gehiegi kostatzen zait. Beno, horrelakoa da eta KITTO.

Atzo egun normala izan zen. Egun normala esaten dudanean esan nahi dut ez zela ezer berezirik gertatu, baina horrelako egunak batzuetan eskertu egiten dira.

Badugu bueltaka Home cinema on bat erosteko ideia, eta atzo Fnac-era CI-ra eta Saturn-era joan ginen bila. Azkenean erosiko dugu ONKYO anplia eta bozgoragailuak oraindik ez ditugu pentsatuta.

3 Comments:

At 8:01 AM, Blogger ♥ meninheira ♥ said...

Olá :)
Sólo dejo este mensaje porque me ha hecho mucha gracia que seamos las dos únicas con la crianza natural como interés.

Un saludo compi :XD

 
At 11:08 AM, Blogger TECHARI said...

Me gusta saber de tí, y espero que no se nos agote nunca la curiosidad. No serás Meisi, mi amor? Me da a mí que me funciona el instinto y que va a ser que si, muax

 
At 1:52 AM, Blogger ♥ meninheira ♥ said...

Pues me temo que no soy Meisi :).
Te invito a pasarte por mi blog a curiosear un poquito y si te apetece a participar en nuestro Proxecto semanal.

Un besiño :*

 

Post a Comment

<< Home